Гарантии
Все обладнання, яке можна придбати у наших роздрібних точках продажу, а також в інтернет-магазині, є оригінальним та сертифікованим. Кліматичне обладнання ввозиться лише офіційно, а значить може обслуговуватись у сервіс-центрах усіх світових виробників. Компанія не співпрацює з фірмами-посередниками, тому наш клієнт отримує офіційний гарантійний документ від заводу-виробника. У разі виходу з ладу техніки потрібно звернутися до офіційного представництва, в якому ви отримаєте консультацію та кваліфіковану допомогу. Список таких організацій та їх розташування надає виробник вибраної продукції. Перед рішенням про купівлю рекомендуємо дізнатися про наявність такого центру у вашому місті. Пам’ятайте, що при виклику ремонтників не з сервісного центру гарантія на обладнання перестає діяти. При зверненні до сервіс-центру виробника необхідно показати гарантійний талон, вам нададуть безкоштовне ремонтне обслуговування (якщо термін дії гарантії не встиг закінчитися на момент ремонту). Після закінчення цього періоду ви можете переукласти договір для подальшого (післясервісного) обслуговування.
Але є й деякі умови, недотримання яких може порушити вашу гарантійну угоду:
- якщо поломка сталася через неправильну експлуатацію обладнання. Перед початком використання рекомендуємо ретельно вивчити інструкцію;
- якщо не було виконано періодичне технічне обслуговування пристрою;
- якщо ремонт виконувався не сертифікованими фахівцями;
- якщо пристрій пошкоджено з нагоди форс-мажору;
- якщо обслуговування повітроводів чи радіаторів не було виконане вчасно;
- якщо документи було оформлено неправильно.